.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باهنر از احتمال كاندیداتوری اش می گوید

محمدرضا باهنر از احتمال كاندیداتوری‌اش از جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و در خصوص تعدد كاندیداهای اصولگرا گفت: باید تعداد نامزدهای انتخاباتی اصولگرایان به كمترین میزان برسد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، این عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص احتمال كاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم گفت: جبهه پیروان سه نفر را در معرض نامزدی انتخابات اعلام كرده است كه این سه نفر دكتر متكی، آل‌اسحاق و بنده هستیم البته با این توضیح كه اعلام رسمی را به عهده خودمان گذاشته‌اند.

وی افزود: تاكنون آقای متكی برای حضور در عرصه رقایت انتخاباتی اعلام رسمی كرده‌اند بنده نیز در حال رایزنی با دوستان هستم كه ان‌شاالله تا قبل از پایان سال تصمیم نهایی را اعلام خواهم كرد البته فشارها و اصرارها دوستان برای حضور در عرصه انتخابات زیاد است ولی باز هم موضوع را دنبال می‌كنم و ان‌شاءالله به زودی تصمیم نهایی را اعلام كنم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص تعدد كاندیداهای اصولگرا برای حضور در عرصه رقابت انتخاباتی گفت: سیاست راهبردی ما وحدت یكپارچه است. تعداد افراد مطرح در انتخابات زیاد است اما بلوك‌ها و مجموعه‌های ائتلاف محدود است به طوری كه ما یك ائتلاف بسته۲+۱ و یك ائتلاف باز جبهه پیروان خط امام و رهبری به اضافه آقای پور محمدی و هر فرد دیگر علاقه‌مند به عضویت در این ائتلاف داریم.

باهنر ادامه داد: از طرف دیگر یك سری نیروها همچون آقای رضایی اعلام كرده است كه در ائتلاف‌ها عضویت پیدا نمی‌كند از این رو باید تلاش بر این باشد تا این مجموعه‌ها و ائتلاف‌ها به وحدت و تفاهم برسند.

وی با تاكید بر اینكه باید تلاش برای دستیابی اصولگرایان به وحدت و رسیدن به اجماعی واحد باشد، در عین حال گفت: البته این امر به معنای رسیدن به یك گزینه نهایی و واحد نیست چون به اعتقاد ما به مصلحت نیست كه در انتخابات آینده به یك نفر برسیم ولی معتقدیم كه تعدد كاندیداها نیز قابل قبول نیست و باید تعداد كاندیداهای اصولگرا به حداقل و كمترین میزان برسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.